Anmeld servicesag

Udfyld nedenstående formular med de oplysninger, som vi har brug for, så vi bedst muligt kan arbejde videre med din sag. Det er især vigtigt, at du beskriver problemet så detaljeret som muligt, samt vedhæfter dokumentation for købet (faktura) hvis det drejer sig om en garantisag. 

OBS! Hvis du indleverer din servicesag på vores lager, skal du kontakte en af vores lagermedarbejdere, som vil give dig et service-nr. Hvis du derimod indsender din servicesag via fragt, er det vigtigt at du printer den mail-kvittering ud, som du får tilsendt på din mail, og sender den med sammen med dit værktøj. Vi skal bruge din mail-kvittering for at oprette servicesagen.

Bemærk ifm. lasere: Kalibrering og fakturering heraf sker uden forudgående tilbud.

Læs og accepter øvrige betingelser nederst i formularen.

Angiv fornavn og efternavn.
Hvem skal vi kontakte? (F.eks. i forbindelse med pris)
Der bliver sendt en kvittering på e-mail, når servicesagen er registreret.
Referencenummer er det nummer, som din forhandler har givet din servicesag.
Angiv hvilken model sagen drejer sig om, eksempel: "Spectra rotationslaser HV101". Hvis du kender produktets varenummer er dette tilstrækkeligt.
Hvis du også afleverer din oplader, lasermodtager, komplet sæt i kuffert eller andet tilbehør, bedes du notere delene her.
Serienummeret står typisk på et klistermærke på produktet.
Læs mere om vores servicecertifikater her. Du kan gratis tilmelde dig vores serviceaftale her.
Vedhæft venligst en kopi af din faktura, så vi kan behandle din garantisag.

Hvis du indleverer din garantisag direkte på vores adresse, bedes du besvare den mail-kvittering du får tilsendt på din mail, og vedhæfte fakturaen.

Du får din service mail-kvittering tilsendt på din e-mail, når du har afsluttet denne formular. Husk at besvare mailen med fakturaen vedhæftet, så vi kan behandle din garantisag.

Hvis din servicesag drejer sig om en laser, vil vi gerne vide om du tidligere har registreret den hos os og forlænget garantiperioden. Hvis din servicesag IKKE drejer sig om en laser, afkryds blot: Nej.
Beskriv venligst, hvad produktet fejler.
Her kan du skrive et ønsket max beløb på hvad din reparation/service må koste. Hvis vores teknikere ikke mener at arbejdet kan løses for det ønskede beløb, vil de kontakte dig og finde en løsning sammen med dig.
Angiv anden adresse, hvis varen ikke skal sendes retur til den adresse, du har angivet tidligere.
Indleverer du dit produkt direkte til os på vores adresse i Skovlunde, eller sender du det via en postforsendelse?

Når du indsender dit produkt, skal du huske at printe service mail-kvitteringen ud og medsende denne.

Du får din service mail-kvittering tilsendt på din e-mail, når du har afsluttet denne formular. Husk at printe den ud og medsend den, så vi kan oprette din servicesag.

Vi opbevarer kun dine indtastede data for at kunne behandle din servicesag.
Service betingelser: Varer til reparation skal pakkes forsvarligt for at undgå fragtskader. Reparationer uden fejlbeskrivelse eller ved betjeningsfejl faktureres et håndteringsgebyr op til 350 kr. Det samme gælder, hvis et reparationstilbud afvises, og varen ønskes retur. Manglende købsdokumentation eller serienummer ved garantireparationer medfører fakturering. Serviceordrer skal sendes franko. Reparationer uden svar på tilbud efter 1 måned returneres mod et gebyr på 350 kr. + fragt på 115 kr. Generelt for lasere og måleinstrumenter: Hvis vi oplever, at der er fejl på produktet, tilbageleveres det ikke uden at blive repareret, idet vi skal kunne stå inde for reparationen, samt et sikkert og levedygtigt produkt. Derfor kan der opstå uventede reparationer på dit produkt – du vil blive kontaktet, hvis det koster mere end kr. 800,00 nt. Kalibrering og fakturering heraf sker uden forudgående tilbud.